Kees Weerheim,
BHV-Nederland
“ Support IT adviseerde me om gebruik te maken van Microsoft 365, wat voor ons een uitkomst was!”
De samenwerking met Support IT is nog belangrijker geworden
Kees Weerheim van BHV-Nederland:
Acht jaar geleden startte Kees Weerheim als zelfstandige zonder personeel. Onder de naam BHVCase gaf hij bhv-trainingen en huurde hij andere zzp’ers in als hij het werk niet alleen aankon. Toen hij vier jaar geleden BHV-Nederland overnam, maakte zijn bedrijf een enorme groei door. Nu geeft hij leiding aan zes vaste personeelsleden en 50 freelancers.
BHV-Nederland verzorgt vanuit het kantoor in Zoetermeer trainingen door heel het land. Voor bedrijven met meerdere bhv’ers organiseert het bedrijf incompanytrainingen. Daarnaast werkt het met een open inschrijving voor trainingen op vaste locaties. “Voor de IT-ondersteuning doe ik al sinds 2012 een beroep op Support IT”, zegt Kees. “Sinds de overname van BHV-Nederland is deze samenwerking nog belangrijker geworden. Voor de online inschrijvingen hadden we een pakket nodig dat alle gegevens aan elkaar koppelt. Support IT vertaalde onze wensen hiervoor naar de vaste leverancier. Het resultaat is een pakket op maat voor een scherpe prijs.”
Microsoft 365
“Support IT werkt transparant en snel en denkt op alle vlakken mee”, vindt Kees. “Support IT kiest ervoor om met pc’s en laptops te werken waar ze hun service op kunnen garanderen. Ze richten deze in en staan direct voor me klaar als ik ergens zelf niet uitkom. Dan nemen ze de pc op afstand over en lossen ze het probleem op. Door de groei van mijn bedrijf kreeg ik te maken met medewerkers die vanuit verschillende locaties willen inloggen. De een werkt thuis, de ander is op een trainingslocatie. Support IT adviseerde me om gebruik te maken van Microsoft 365. Hiermee kunnen we vanaf iedere locatie bij onze e-mails en bestanden. Voor ons een uitkomst!”