Home / Berichten / We zochten een partner waarmee het matcht
We zochten een partner waarmee het matcht

Lennart Lekkerkerk
Managing Director
JHL Group

“We zochten een partner waarmee het matcht.”

“We zochten een partner waarmee het matcht. “

Klanten ontzorgen en afspraken nakomen. Voor Lennart Lekkerkerk van JHL Group is dat vanzelfsprekend. Het familiebedrijf veredelt, vermeerdert en produceert potgerbera’s vanuit drie verschillende vestigingen in Pijnacker. Sinds zes jaar beheert Support IT de hele kantoorautomatisering. “We zochten een bedrijf dat past bij onze cultuur. Met de Rotterdamse mentaliteit: ‘niet zeiken, maar poetsen’. Als er een probleem is, los je het op.”

De geschiedenis van JHL Group is te herleiden tot in de zeventiende eeuw. Toen kweekten de voorouders van Lennart al groentegewassen in open land. Sinds 1800 zijn ze actief in de glastuinbouw en vanaf 1985 kweken ze potgerbera’s. In 2001 was de start van JHL Group. Een modern, vooruitstrevend en duurzaam bedrijf.

Alles klopt

“Zes jaar geleden stonden we voor een servermigratie”, vertelt Lennart. “Het netwerk moest vervangen worden en we wilden thuiswerkplekken. We zochten een partner waarmee het matcht. Via via kwamen we in contact met Ferry van toen nog Support 015. Zijn manier van werken komt overeen met die van ons. Hij denkt vanaf het begin met ons mee en kan zich goed verplaatsen in onze bedrijfsvoering. Hij werkt netjes, komt zijn afspraken na en geeft passende adviezen. Geen overbodigheid, maar precies wat nodig is. Alles klopt. Als er een ingewikkeld vraagstuk aan te pas komt, lossen de jongens van Support IT de problemen snel op. Support IT ontzorgt ons zoals wij dat voor onze klanten doen. Wanneer wij de helpdesk bellen worden wij meteen geholpen.”

Mails in de Cloud  

Op afstand bewaakt Support IT de systemen van JHL Group. “Het bedrijf is de laatste zes jaar groter geworden”, zegt Lennart. “Dat is ook een teken dat de jongens het goed doen. Eens in het kwartaal komt er iemand bij ons langs om de systemen te onderhouden en alles netjes op te schonen. Support IT gooit op tijd olie in de machine, zodat alles blijft werken. Bij alle migraties houdt Ferry vinger aan de pols. Hij zorgt ervoor dat er niets blijft liggen. Sinds 2020 is onze mailserver over naar de Cloud. Ook onze server is vervangen. De volgende stap zal zijn dat ook die naar de Cloud gaat.”

Meer Referenties