Home / Blog / Aangepaste werkwijze Coronavirus

Aangepaste werkwijze Coronavirus

Bijna iedereen wordt momenteel op de één of andere manier getroffen door de maatregelen om de globale “Corona” crisis het hoofd te bieden.

Support IT is daarop geen uitzondering, graag willen we je dan ook informeren over het volgende;

  • Waar mogelijk werken de collega’s van Support IT thuis.
  • Indien mogelijk laten wij afspraken op locatie doorgaan, waar het kan proberen we deze werkzaamheden remote uit te voeren.

Afspraken op locatie kunnen waar mogelijk doorgang vinden. Hierbij nemen onze collega’s de adviezen van het RIVM in acht. Wij zullen bijvoorbeeld proberen om tot een minimum terug te beperken:

  • Fysiek contact
  • Ontmoetingen met grotere groepen mensen
  • Bezoek in afgesloten ruimtes

Om onze dienstverlening zo goed mogelijk te laten verlopen willen wij u vragen om voor uw support-vragen rekening te houden met een aanpassing in onze werkwijze;

  • Vriendelijk verzoek om een e-mail te sturen naar Support IT met daarin uw vraag. Deze pakken wij dan op volgorde op.
  • Bellen kan natuurlijk ook, je kunt een voicemailbericht inspreken. Ook deze zullen wij op volgorde behandelen.

Onze openingstijden worden als gevolg van de maatregelen ook aangepast. Ook op kantoor proberen wij alle contacten tot een minimum te beperken, dat betekend dat wij tot nader bericht op kantoor alleen beschikbaar zijn op afspraak.

Wij hopen op je begrip en bedanken je alvast voor je geduld.

Namens Support IT wensen wij iedereen gezondheid en wijsheid toe in de komende periode.

Meer Berichten

risico bordspel

Risico bordspel Handleiding voor het veroveren van de digitale wereld Momenteel is cybersecurity voor Support IT en onze klanten een zeer belangrijk thema. Voorallees meer