
Aangepaste werkwijze Coronavirus
Bijna iedereen wordt momenteel op de één of andere manier getroffen door de maatregelen om de globale “Corona” crisis het hoofd te bieden.
Support IT is daarop geen uitzondering, graag willen we je dan ook informeren over het volgende;
- Waar mogelijk werken de collega’s van Support IT thuis.
- Indien mogelijk laten wij afspraken op locatie doorgaan, waar het kan proberen we deze werkzaamheden remote uit te voeren.
Afspraken op locatie kunnen waar mogelijk doorgang vinden. Hierbij nemen onze collega’s de adviezen van het RIVM in acht. Wij zullen bijvoorbeeld proberen om tot een minimum terug te beperken:
- Fysiek contact
- Ontmoetingen met grotere groepen mensen
- Bezoek in afgesloten ruimtes
Om onze dienstverlening zo goed mogelijk te laten verlopen willen wij u vragen om voor uw support-vragen rekening te houden met een aanpassing in onze werkwijze;
- Vriendelijk verzoek om een e-mail te sturen naar Support IT met daarin uw vraag. Deze pakken wij dan op volgorde op.
- Bellen kan natuurlijk ook, je kunt een voicemailbericht inspreken. Ook deze zullen wij op volgorde behandelen.
Onze openingstijden worden als gevolg van de maatregelen ook aangepast. Ook op kantoor proberen wij alle contacten tot een minimum te beperken, dat betekend dat wij tot nader bericht op kantoor alleen beschikbaar zijn op afspraak.
Wij hopen op je begrip en bedanken je alvast voor je geduld.
Namens Support IT wensen wij iedereen gezondheid en wijsheid toe in de komende periode.
Meer Berichten
Vacature – Stage marketing en communicatie
"Je krijgt persoonlijke aandacht en uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen" Wil jij meebouwen aan een sterk regionaal merk? Bij ons gezellige IT-bedrijf islees meer
Even voorstellen – Rens
Inmiddels is Rens al een tijdje bij ons in dienst, misschien heb je hem zelfs al even gesproken of gezien? Aan de hand van een kort interview stellen welees meer