Home / Diensten

Veilig werken met IT-beheer

IT-beheer van Support IT zorgt ervoor dat je efficiënt en veilig kunt werken. Wij leveren maatwerk in overleg met onze klanten. Voor de een betekent dit dat wij dagelijks op afstand de ICT-omgeving monitoren. We zien het dan direct als er een IT-probleem of storing is en ondernemen daar actie op. Andere klanten kiezen voor periodieke controle van de IT-systemen op locatie. In dat geval ondersteunen we bijvoorbeeld ter plekke bij het updaten van software, beantwoorden we IT-vragen en denken we mee hoe er efficiënter gewerkt kan worden. Met Support IT heb je zelf geen omkijken naar je IT-beheer.

servicedesk

monitoring

systeembeheer

Ondersteuning op locatie

Hulp bij alle ICT-vragen

Servicedesk

Bij al je ICT-vragen staat de servicedesk van Support IT snel en vakkundig voor je klaar. Wil je een nieuwe gebruiker aanmaken, je e-mailadres aanpassen of heb je andere ICT-hulp nodig? Heb je een computerstoring of doet internet het niet? Onze helpdesk is iedere werkdag telefonisch en per mail bereikbaar. Door middel van handige software, kunnen we gemakkelijk vanaf afstand meekijken op de ICT-systemen van onze klanten.

We bekijken samen met jou het probleem en werken binnen de afgesproken responsetijd aan een oplossing. Iedere melding leggen we zorgvuldig vast, zodat we de historie per klant kunnen volgen en we ook bij complexere zaken kunnen monitoren of het ICT-probleem is opgelost.

Altijd een oogje in het zeil

Monitoring

Als je liever niet nadenkt over je IT-infrastructuur en wanneer je risico’s wilt vermijden, biedt dagelijkse IT-monitoring van Support IT de oplossing. We monitoren je ICT-omgeving op afstand en ondernemen actie bij eventuele storingen. Standaard controleren we je internetverbinding, schijfruimte, logboeken, back-ups en virusscanner. In veel gevallen krijgen wij al een melding van problemen voordat je er zelf iets van merkt. In onderling overleg bepalen we waar we specifiek op controleren. Maatwerk speelt een steeds grotere rol bij de IT-monitoring van Support IT.

Direct contact met onze servicedesk?

Erik helpt u graag verder!

Bel Erik

Hulp bij alle ICT-vragen

Systeembeheer

Periodiek plannen we een afspraak in voor systeembeheer op locatie. Bijvoorbeeld eens per week, maand of kwartaal. Naast alle minder urgente vragen en problemen zijn er vaste acties en controlepunten, zoals software-updates, het controleren en oplossen van logboekmeldingen, het uitvoeren van een restore test van de back-up en het gepland herstarten van apparatuur.

TER PLEKKE EEN HANDJE HELPEN

Ondersteuning op locatie

Veel klanten kiezen voor ICT-ondersteuning op locatie. Op afspraak komen we eens per week, maand of kwartaal langs om de IT-systemen langs te lopen, installatie-updates uit te voeren en minder urgente vragen te beantwoorden. We controleren de logboekmeldingen en de beveiliging. We testen de back-ups en kijken of het systeem toekomstbestendig is. Omdat we de bedrijven en de bedrijfsvoering van onze klanten goed kennen, gaan we bovendien nog een stapje verder. Persoonlijk contact en betrokkenheid zijn voor ons vanzelfsprekend. We denken mee en adviseren. Met ICT-ondersteuning neemt Support IT je al je IT-zorgen uit handen.

Wilt u nog meer weten over onze diensten?

Ferry weet er alles over, geef hem eens een belletje!

Bel Ferry