Zorgeloos IT-beheer met persoonlijke service
Als je het IT-beheer van je bedrijf aan ons uitbesteed zorgen wij ervoor dat je altijd zo veilig en efficiënt mogelijk kan werken. Wij leveren maatwerk IT-oplossingen, geven je eerlijk advies en doen graag een stapje extra voor onze klanten. Wij regelen de IT-zaken voor je, zodat jij je zorgeloos kan focussen op de groei van je bedrijf.
Wil je ook ondernemen zonder zorgen over je IT?
Neem contact met ons op voor een GRATIS adviesgesprek en zet de eerste stap richting een zorgeloze IT-omgeving.
Servicedesk
Monitoring
Systeembeheer
Ondersteuning op locatie
Hulp bij alle ICT-vragen
Servicedesk
Bij al je ICT-vragen staat de servicedesk van Support IT snel en vakkundig voor je klaar. Wil je een nieuwe gebruiker aanmaken, je e-mailadres aanpassen of heb je andere ICT-hulp nodig? Heb je een computerstoring of doet internet het niet? Onze helpdesk is iedere werkdag telefonisch en per mail bereikbaar. Door middel van handige software, kunnen we gemakkelijk vanaf afstand meekijken op de ICT-systemen van onze klanten.
We bekijken samen met jou het probleem en werken binnen de afgesproken responsetijd aan een oplossing. Iedere melding leggen we zorgvuldig vast, zodat we de historie per klant kunnen volgen en we ook bij complexere zaken kunnen monitoren of het ICT-probleem is opgelost.
Altijd een oogje in het zeil
Monitoring
Als je liever niet nadenkt over je IT-infrastructuur en wanneer je risico’s wilt vermijden, biedt dagelijkse IT-monitoring van Support IT de oplossing. We monitoren je ICT-omgeving op afstand en ondernemen actie bij eventuele storingen. Standaard controleren we je internetverbinding, schijfruimte, logboeken, back-ups en virusscanner. In veel gevallen krijgen wij al een melding van problemen voordat je er zelf iets van merkt. In onderling overleg bepalen we waar we specifiek op controleren. Maatwerk speelt een steeds grotere rol bij de IT-monitoring van Support IT.
Werk veilig en efficiënt
Systeembeheer
Het periodiek uitvoeren van systeembeheer is cruciaal voor de continuïteit van je bedrijf. Het omvat taken zoals het beheren van servers, netwerken, databases, toepassingen en hardwareapparatuur. Dit heeft als doel om de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestaties van je IT-systemen te garanderen en te verbeteren.
Tijdens het systeembeer zorgen we ervoor dat de IT-systemen altijd beschikbaar zijn en dat eventuele storingen snel worden opgelost. Daarnaast voeren we een proactief beleid waarmee we bijvoorbeeld regelmatig updates en patches uit te voeren, back-ups te maken en de beveiliging van de systemen te optimaliseren.
Ook bieden we technische ondersteuning aan de gebruikers, helpen we met het oplossen van hard- of software problemen en geven we advies over hoe bepaalde systemen beter kunnen worden gebruikt.
Ter plekke een handje helpen
Ondersteuning op locatie
Veel klanten kiezen voor ICT-ondersteuning op locatie. Op afspraak komen we eens per week, maand of kwartaal langs om de IT-systemen langs te lopen, installatie-updates uit te voeren en minder urgente vragen te beantwoorden. We controleren de logboekmeldingen en de beveiliging. We testen de back-ups en kijken of het systeem toekomstbestendig is. Omdat we de bedrijven en de bedrijfsvoering van onze klanten goed kennen, gaan we bovendien nog een stapje verder. Persoonlijk contact en betrokkenheid zijn voor ons vanzelfsprekend. We denken mee en adviseren. Met ICT-ondersteuning neemt Support IT je al je IT-zorgen uit handen.
Zorgeloos IT-beheer met persoonlijke service
Als je het IT-beheer van je bedrijf aan ons uitbesteed zorgen wij ervoor dat je altijd zo veilig en efficiënt mogelijk kan werken. Wij leveren maatwerk IT-oplossingen, geven je eerlijk advies en doen graag een stapje extra voor onze klanten. Wij regelen de IT-zaken voor je, zodat jij je zorgeloos kan focussen op de groei van je bedrijf.
Wil je ook ondernemen zonder zorgen over je IT?
Neem contact met ons op voor een GRATIS adviesgesprek en zet de eerste stap richting een zorgeloze IT-omgeving.
Hulp bij alle ICT-vragen
Servicedesk
Bij al je ICT-vragen staat de servicedesk van Support IT snel en vakkundig voor je klaar. Wil je een nieuwe gebruiker aanmaken, je e-mailadres aanpassen of heb je andere ICT-hulp nodig? Heb je een computerstoring of doet internet het niet? Onze helpdesk is iedere werkdag telefonisch en per mail bereikbaar. Door middel van handige software, kunnen we gemakkelijk vanaf afstand meekijken op de ICT-systemen van onze klanten.
We bekijken samen met jou het probleem en werken binnen de afgesproken responsetijd aan een oplossing. Iedere melding leggen we zorgvuldig vast, zodat we de historie per klant kunnen volgen en we ook bij complexere zaken kunnen monitoren of het ICT-probleem is opgelost.
Altijd een oogje in het zeil
Monitoring
Als je liever niet nadenkt over je IT-infrastructuur en wanneer je risico’s wilt vermijden, biedt dagelijkse IT-monitoring van Support IT de oplossing. We monitoren je ICT-omgeving op afstand en ondernemen actie bij eventuele storingen. Standaard controleren we je internetverbinding, schijfruimte, logboeken, back-ups en virusscanner. In veel gevallen krijgen wij al een melding van problemen voordat je er zelf iets van merkt. In onderling overleg bepalen we waar we specifiek op controleren. Maatwerk speelt een steeds grotere rol bij de IT-monitoring van Support IT.
Veilig en efficiënt werken
Systeembeheer
Het periodiek uitvoeren van systeembeheer is cruciaal voor de continuïteit van je bedrijf. Het omvat taken zoals het beheren van servers, netwerken, databases, toepassingen en hardwareapparatuur. Dit heeft als doel om de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestaties van je IT-systemen te garanderen en te verbeteren.
Tijdens het systeembeer zorgen we ervoor dat de IT-systemen altijd beschikbaar zijn en dat eventuele storingen snel worden opgelost. Daarnaast voeren we een proactief beleid waarmee we bijvoorbeeld regelmatig updates en patches uit te voeren, back-ups te maken en de beveiliging van de systemen te optimaliseren.
Ook bieden we technische ondersteuning aan de gebruikers, helpen we met het oplossen van hard- of software problemen en geven we advies over hoe bepaalde systemen beter kunnen worden gebruikt.
Ter plekke een handje helpen
Ondersteuning op locatie
Veel klanten kiezen voor ICT-ondersteuning op locatie. Op afspraak komen we eens per week, maand of kwartaal langs om de IT-systemen langs te lopen, installatie-updates uit te voeren en minder urgente vragen te beantwoorden. We controleren de logboekmeldingen en de beveiliging. We testen de back-ups en kijken of het systeem toekomstbestendig is. Omdat we de bedrijven en de bedrijfsvoering van onze klanten goed kennen, gaan we bovendien nog een stapje verder. Persoonlijk contact en betrokkenheid zijn voor ons vanzelfsprekend. We denken mee en adviseren. Met ICT-ondersteuning neemt Support IT je al je IT-zorgen uit handen.
Zorgeloos IT-beheer met persoonlijke service
Als je het IT-beheer van je bedrijf aan ons uitbesteed zorgen wij ervoor dat je altijd zo veilig en efficiënt mogelijk kan werken. Wij leveren maatwerk IT-oplossingen, geven je eerlijk advies en doen graag een stapje extra voor onze klanten. Wij regelen de IT-zaken voor je, zodat jij je zorgeloos kan focussen op de groei van je bedrijf.
Wil je ook ondernemen zonder zorgen over je IT?
Neem contact met ons op voor een GRATIS adviesgesprek en zet de eerste stap richting een zorgeloze IT-omgeving.
Hulp bij alle ICT-vragen
Servicedesk
Bij al je ICT-vragen staat de servicedesk van Support IT snel en vakkundig voor je klaar. Wil je een nieuwe gebruiker aanmaken, je e-mailadres aanpassen of heb je andere ICT-hulp nodig? Heb je een computerstoring of doet internet het niet? Onze helpdesk is iedere werkdag telefonisch en per mail bereikbaar. Door middel van handige software, kunnen we gemakkelijk vanaf afstand meekijken op de ICT-systemen van onze klanten.
We bekijken samen met jou het probleem en werken binnen de afgesproken responsetijd aan een oplossing. Iedere melding leggen we zorgvuldig vast, zodat we de historie per klant kunnen volgen en we ook bij complexere zaken kunnen monitoren of het ICT-probleem is opgelost.
Altijd een oogje in het zeil
Monitoring
Als je liever niet nadenkt over je IT-infrastructuur en wanneer je risico’s wilt vermijden, biedt dagelijkse IT-monitoring van Support IT de oplossing. We monitoren je ICT-omgeving op afstand en ondernemen actie bij eventuele storingen. Standaard controleren we je internetverbinding, schijfruimte, logboeken, back-ups en virusscanner. In veel gevallen krijgen wij al een melding van problemen voordat je er zelf iets van merkt. In onderling overleg bepalen we waar we specifiek op controleren. Maatwerk speelt een steeds grotere rol bij de IT-monitoring van Support IT.
Veilig en efficiënt werken
Systeembeheer
Het periodiek uitvoeren van systeembeheer is cruciaal voor de continuïteit van je bedrijf. Het omvat taken zoals het beheren van servers, netwerken, databases, toepassingen en hardwareapparatuur. Dit heeft als doel om de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en prestaties van je IT-systemen te garanderen en te verbeteren.
Tijdens het systeembeer zorgen we ervoor dat de IT-systemen altijd beschikbaar zijn en dat eventuele storingen snel worden opgelost. Daarnaast voeren we een proactief beleid waarmee we bijvoorbeeld regelmatig updates en patches uit te voeren, back-ups te maken en de beveiliging van de systemen te optimaliseren.
Ook bieden we technische ondersteuning aan de gebruikers, helpen we met het oplossen van hard- of software problemen en geven we advies over hoe bepaalde systemen beter kunnen worden gebruikt.
Ter plekke een handje helpen
Ondersteuning op locatie
Veel klanten kiezen voor ICT-ondersteuning op locatie. Op afspraak komen we eens per week, maand of kwartaal langs om de IT-systemen langs te lopen, installatie-updates uit te voeren en minder urgente vragen te beantwoorden. We controleren de logboekmeldingen en de beveiliging. We testen de back-ups en kijken of het systeem toekomstbestendig is. Omdat we de bedrijven en de bedrijfsvoering van onze klanten goed kennen, gaan we bovendien nog een stapje verder. Persoonlijk contact en betrokkenheid zijn voor ons vanzelfsprekend. We denken mee en adviseren. Met ICT-ondersteuning neemt Support IT je al je IT-zorgen uit handen.